Archiwum grudzień 2015, strona 1


gru 08 2015 Biurowce z fitness klubem w tle
Komentarze: 0

 Usługi związane ze sportem w budynku to dobry sposób na promocję obiektu 

Rosnące zainteresowanie różnymi formami aktywności fizycznej, związane ze świadomością znaczenia zdrowego stylu życia, powoduje, że zwiększa się liczba różnego rodzaju placówek treningowych. Operatorzy sportowi lokują fitness kluby także w budynkach biurowych, na co chętnie przystają ich właściciele. Siłownia w budynku to atut dla najemców, którzy mogą zagwarantować swoim pracownikom bezpośredni dostęp do profesjonalnego miejsca ćwiczeń. Dzięki temu mają szansę na przyciągnięcie do firmy najlepszej kadry.   

W Warszawie współczynnik pustostanów biurowych sięga niemal 13 proc. Oznacza to, że ok. 600 tys. m kw. biur czeka na najemców. Z miesiąca na miesiąc przybywa nowych powierzchni do wynajęcia. Stołeczny rynek biurowy rozwija się jak nigdy dotąd, ale dla właścicieli budynków oznacza to konieczność działania strategicznego, by wyróżnić swój obiekt. Dodatkowa funkcjonalność biurowca, jak bezpośredni dostęp do usług związanych ze sportem, wpływa na podniesienie konkurencyjności rynkowej oferty.    

W jakim biurowcu może powstać klub sportowy

Hubert Biarda z firmy doradczej Walter Herz przyznaje, że fitness kluby w warszawskich biurowcach nie należą już do wyjątków. Inwestorzy chętnie się na nie decydują, bo tego typu usługi w budynku stanowią wartość dodaną i pozytywnie wpływają na pozycjonowanie obiektu na rynku. Zwraca jednak uwagę, że nie w każdym miejscu możliwe jest ulokowanie profesjonalnego centrum treningowego.  

–Uruchomienie klubu fitness w budynku biurowym wiąże się z dość rygorystycznymi wymaganiami ze strony najemców, co do usytuowania obiektu, jak i samej powierzchni. Najemcy, których reprezentujemy stawiają na budynki z dobrym dostępem do środków transportu publicznego. Powinny być też dogodnie zlokalizowane, jeśli chodzi o komunikację samochodową i oferować wygodny parking. Ich usytuowanie musi zapewniać również optymalny przepływ ruchu pieszego, bo oferta kierowana jest także do klientów zewnętrznych –wyjaśnia Hubert Biarda.  

Doradca Walter Herz tłumaczy, że klub fitness musi mieć zapewnione osobne wejście, żeby jego klienci nie musieli korzystać z bramek wejściowych dla pracowników biurowca, znajdujących się w holu głównym. Wymienia również wymagania techniczne, jakie musi spełniać projekt biurowy. –Pomieszczenia pod siłownię w większości przypadków muszą mieć minimalną nośność stropów - 5kN, a lokal powinien mieć wysokość co najmniej 3,5 metra w prześwicie ze względu na wykorzystywany w nim specjalistyczny sprzęt do ćwiczeń. Z uwagi na charakter działalności wymiana powietrza w pomieszczeniach musi wynosić minimum 50 m3/h/osobę. Przepisy mówią także o odpowiednio wykonanej izolacji ścian. Specjalne wymogi przeciwpożarowe i BHP muszą spełniać te kluby, w których operatorzy planują uruchomić saunę, jacuzzi, albo usługi SPA –wyjaśnia specjalista z firmy Walter Herz.

Ekspansja klubów treningowych

Hubert Biarda podkreśla, że dla najemców ważna jest ekspozycja lokalu. –Pod klub fitness preferowany jest parter lub pierwsze piętro z wejściem z parteru, choć zdarza się, że najemcy wybierają także ostatnie piętra w budynku. Ważna jest także możliwość dobrego oznakowania klubu na budynku –podkreśla. Doradca przyznaje, że klienci chętnie podpisują umowy typu pre-lease, ponieważ mają wówczas większą możliwość wprowadzania zmian w pomieszczeniach według własnych potrzeb.

W ostatnim czasie Walter Herz często pośredniczy w wynajmie powierzchni w warszawskich biurowcach pod usługi związane z aktywnością fizyczną. –Jesteśmy wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem powierzchni dla firmy Gaca System, która w swoich placówkach posiada m.in. profesjonalny sprzęt treningowy dla osób z nadwagą i otyłością. Wspieraliśmy firmę w wynajmie lokalu (1.700 m kw.) w biurowcu VIPOL Plaza II zlokalizowanym przy ulicy Młynarskiej, w którym w styczniu 2016 roku otwarty zostanie ich drugi warszawski ośrodek. Reprezentowaliśmy Gaca System również podczas wynajmu powierzchni (ponad 1.900 m kw.) w poznańskim Centrum Biurowym Podwale. Obecnie poszukujemy lokali pod kolejne centra Gaca System –informuje Mateusz Strzelecki, Senior Associate w Walter Herz, odpowiedzialny za współpracę z klientem.      

Moda na fit

Planowany rozwój placówek Gaca System w największych miastach kraju to efekt rosnącej potrzeby Polaków radzenia sobie z problemem otyłości w sposób świadomy i mądry oraz związanego z tym zainteresowania byciem fit. Konrad Gaca, twórca metody i platformy Gaca System podkreśla, że dbałość o jakość odżywiania i kondycję fizyczną to nie tylko obowiązująca moda, ale dla wielu osób po prostu konieczność. Według badań przeprowadzonych przez SW Research na zlecenie Gaca System, w Polsce problem dodatkowych kilogramów dotyczy aż 61 proc. mężczyzn i 42 proc. kobiet, co stanowi 51 proc. populacji. – Obecnie ludzie mniej się ruszają niż dawniej, żyją w większym stresie, gorzej śpią i jedzą nieregularnie. Czynników sprzyjających tyciu jest sporo, a dotyczą niemal każdego. Szczęśliwie stale zwiększa się liczba osób, które chcą funkcjonować w sposób bardziej świadomy, poprawić jakość swojego życia i zdrowia poprzez aktywność fizyczną oraz odpowiednio zbilansowaną dietę. Gaca System pomaga w tym w sposób kompletny i systemowy. Zainteresowanie ofertą naszej firmy jest bardzo duże, dlatego zamierzamy rozszerzać sieć ośrodków –mówi Konrad Gaca.  

Wśród innych sfinalizowanych ostatnio przez Walter Herz transakcji, w których najemcę reprezentował Hubert Biarda, jest też umowa podpisana przez Zdrofit na powierzchnię (1.800 m kw.) w budynku Robyg Business Center w warszawskim Wilanowie. Firma Walter Herz reprezentowała również szwedzką sieć całodobowych klubów fitness - Fitness24Seven, która wynajęła powierzchnię w budynku Eqlibrium, rozpoczynając od Polski swoją ekspansję poza kraje półwyspu Skandynawskiego. 

 

Autor: Walter Herz

dompress : :
gru 03 2015 Wielu chętnych na dopłaty do mieszkań
Komentarze: 0

Czy po objęciu programem Mieszkanie dla Młodych mieszkań z rynku wtórnego w biurach sprzedaży deweloperów ubyło klientów? Czy chętnych na dopłaty jest więcej, szczególnie wśród rodzin wielodzietnych, które mogą dostać teraz znacznie wyższe dofinansowanie? Efekt, który przyniosła nowelizacja MdM pokazuje sonda przeprowadzona przez portal nieruchomości Dompress.pl.

Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service

Po zmianach dotyczących zasad przyznawania dopłat i limitów cen w programie MdM liczba chętnych na zakup subwencjonowanych mieszkań rośnie. Ten wzrost można zaobserwować przede wszystkim w przypadku mieszkań trzy i czteropokojowych. Otwarcie programu Mieszkanie dla Młodych na inne grupy docelowe przyniosło wymierne skutki. Nasze biura sprzedaży odwiedzają teraz zupełnie nowe grupy klientów, co świadczy przede wszystkim o tym, że znowelizowany MdM odpowiada na aktualne potrzeby mieszkaniowe Polaków.

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp

Do najważniejszych zmian w MdM należy zwiększenie wysokości dopłat dla rodzin wielodzietnych, dla których dodatkowo zniesiono kryterium wieku i warunek zakupu pierwszego mieszkania. W przypadku tej grupy klientów nie widzimy w tej chwili większych zmian.  Kolejną ważną zmianą była zmiana limitów cen w programie, które wzrosły w Krakowie i Wrocławiu, a spadły w Warszawie. Ich obecna wysokość wciąż znajduje się poniżej wartości rynkowej mieszkań w poszczególnych miastach, dlatego nie zauważamy, aby zmiany szczególnie wpłynęły na zachowanie klientów. 

Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord

Zwiększenie dopłat dla dużych rodzin spowodowało wzrost zainteresowania tej grupy zakupem własnego mieszkania. Z myślą o tych osobach w nowych projektach Polnord wprowadza do oferty m.in. szeroki wachlarz coraz bardziej popularnych mieszkań czteropokojowych.

Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska

Zainteresowanie zakupem mieszkań kształtuje się na stałym poziomie. Nie obserwujemy żadnych zmian, jeśli chodzi o dynamikę sprzedaży po ostatnich modyfikacjach programu MdM.

Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A.

Z początkiem września weszła w życie nowelizacja ustawy, która w rządowym programie wprowadziła dodatkowe wsparcie dla rodzin wielodzietnych i przyniosła wzrost wysokości dofinansowania wkładu własnego nawet o 160 procent. Dlatego liczba zainteresowanych dopłatami rośnie, co widać na przykładzie  sprzedaży trzy i czteropokojowych mieszkań w Warszawie i innych miastach, a także położonych w niedalekiej odległości od warszawskiego Bemowa domów w inwestycji Villa Campina. Kwalifikujące się do programu MdM domy można nabyć od 399 tys. zł po odjęciu rządowej dopłaty.  Decydują się na nie przede wszystkim rodziny z dziećmi.

Zuzanna Kordzi, dyrektor ds. handlowych w ECO-Classic

W ostatnich miesiącach widoczne jest zwiększone zainteresowanie mieszkaniami, jednak trudno powiedzieć czy jest to spowodowane zmianami w programie MdM. Korzystniejsze warunki uzyskały rodziny z co najmniej trójką dzieci, a takich rodzin wśród kupujących mieszkania na rynku pierwotnym jest bardzo niewiele. Zwiększona sprzedaż pod koniec roku jest związana z cyklicznością popytu. Do zakupu mobilizuje też klientów wzrost wysokości minimalnego wkładu własnego do kredytu od 2016 roku.

Katarzyna Pietrzak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Victoria Dom S.A.

Liczba chętnych na zakup mieszkania na kredyt z dopłatą w przypadku singli i rodzin z jednym lub dwójką dzieci nie zwiększyła się. Zwiększyła  się  liczba chętnych  rodzin z trójką dzieci, które  nie mogły wcześniej uczestniczyć w programie MdM. Takie rodziny zainteresowane są mieszkaniami o powierzchni ok. 70-80 m kw. lub domami o metrażu do 110 m kw.

Urszula Hofman, reprezentująca Grupę Inwest

W każdej inwestycji staramy się oferować pewną pulę mieszkań w programie Mieszkanie dla Młodych. W ostatnim kwartale cena metra kwadratowego mieszkań nieco spadła, co jest wynikiem wielu czynników. Dla wielu młodych ludzi pokrycie przez bank wkładu własnego do kredytu jest bardzo istotne, bo często właśnie brak kapitału na tzw. udział własny uniemożliwia im zakup pierwszego mieszkania.

Marta Jagłowska, marketing manager w firmie Marvipol

Obserwujemy wzrost zainteresowania mieszkaniami dostępnymi w ramach programu Mieszkanie dla Młodych w warszawskiej inwestycji Central Park Ursynów. Chcąc umożliwić zainteresowanym zakup swojego pierwszego lokum dostosowaliśmy w tej inwestycji ceny do obecnego limitu obowiązującego w programie, tj. 6417 zł/m kw.

Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.

Aktualnie limit cenowy dla nowych mieszkań w programie MdM wynosi we Wrocławiu około 5,2 tys. zł/m kw. To sprawia, że dopłatą objęta jest część mieszkań w naszych czterech inwestycjach: Słoneczne Stabłowice, Na Ustroniu, Cztery Pory Roku i Olimipa Port. Wzrost limitu spowodował zwiększenie ich liczby. Powinno to znaleźć odzwierciedlenie w zwiększeniu liczby mieszkań sprzedawanych w ramach programu. Z drugiej strony, mieszkania objęte limitem, a zatem o mniejszej powierzchni, należą do najpopularniejszych w naszej ofercie i cieszą się dużym zainteresowaniem nie tylko wśród klientów korzystających z dopłat.

Marta Ulbrych, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Neocity Polska

Trudno dziś znaleźć atrakcyjne mieszkanie na warszawskim rynku pierwotnym, którego cena mieściłaby się w nowym limicie cenowym, przewidzianym w programie Mieszkanie dla Młodych. Włączenie rynku wtórnego do MdM nie wpłynie w istotny sposób na branżę budowlaną w Polsce i dynamikę sprzedaży nowych mieszkań. Nie sądzę, by stanowił on znaczącą konkurencję dla oferty deweloperów, która cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem kupujących. Nowelizacja może spowodować zainteresowanie mieszkaniami z drugiej ręki, szczególnie poza dużymi ośrodkami miejskimi, jak Warszawa czy Kraków, jednak nie obawiamy się odpływu klientów z rynku pierwotnego.

Żaneta Bratkowska, reprezentująca Vastbouw Polska

Ponieważ limity dotyczące dopłat w województwie zachodniopomorskim nie zmieniły się, zainteresowanie programem Mieszkanie dla Młodych pozostało na tym samym poziomie. Klienci jak dotąd dostosowują metraż mieszkania do swojej zdolności finansowej. Dużym zainteresowaniem cieszą się lokale dwupokojowe, które można przearanżować na lokale trzypokojowe i trzypokojowe z możliwością przeprojektowania na mieszkania czteropokojowe.

Wojciech Stisz, reprezentujący Barc Warszawa S.A.

Zainteresowanie zakupem mieszkań w programie Mieszkanie dla Młodych nie słabnie, tym bardziej, że po nowelizacji programu rodziny wielodzietne mogą otrzymać wyższe dopłaty. W inwestycji, którą realizujemy w warszawskiej Białołęce wszystkie mieszkania kwalifikują się do programu MdM. Na dopłaty jest wielu chętnych, bo w tym osiedlu można nimi objąć również zakup garażu i wykończenie lokalu.

Marcin Zaremba-Śmietański, główny analityk i członek Zarządu Operacyjnego w Grupie Deweloperskiej GEO

Trudno jednoznacznie oceniać wpływ zmian w programie MdM na popyt. Działamy na terenie trzech miast i nasze doświadczenia pokazują, że na każdym rynku zainteresowanie programem kształtuje się inaczej. W Krakowie liczba chętnych na zakup subwencjonowanych mieszkań zwiększyła się o ok. 50 proc. We Wrocławiu wzrost jest mniejszy, na poziomie ok. 10-20 proc. W tym przypadku zainteresowanie wiążemy z obniżką cen naszych mieszkań, a także ze zmianami dotyczącymi wysokości wkładu własnego, które wejdą w życie w przyszłym roku. W Katowicach nie odnotowaliśmy wzrostu zainteresowania dopłatami. Najprawdopodobniej wynika to z faktu włączenia do programu lokali z rynku wtórnego, które w Katowicach i okolicy są znacznie tańsze, niż mieszkania deweloperskie.

Eryk Nalberczyński, dyrektor ds. sprzedaży Lokum Deweloper

W ofercie Lokum Deweloper nie ma mieszkań objętych programem Mieszkanie dla młodych, dlatego zmiany w zasadach przyznawania dopłat nie wpłyną na poziom sprzedaży. Nasze inwestycje zlokalizowane są w centrum Wrocławia lub w jego najbliższym otoczeniu, które cechuje się bogatą infrastrukturą handlowo-usługową, kulturalną i sportową, co przyciąga osoby zainteresowane zakupem mieszkania.

  

 

Autor: Kamil Niedźwiedzki

Więcej informacji dompress.pl

dompress : :
gru 02 2015 Warszawski biurowiec - KOPERNIKA 21 - odsłonił...
Komentarze: 0

W kameralnym budynku biurowym o butikowym charakterze, który stanął u zbiegu ulic Kopernika i Odynackiej trwają już prace wykończeniowe. Oddanie obiektu planowane jest na 30. stycznia 2016 roku

Firma doradcza Walter Herz, która jest wyłącznym agentem, odpowiedzialnym za komercjalizację budynku, poinformowała że prace budowlane nad elewacją biurowca zostały zakończone. Obecnie trwają roboty wykończeniowe wewnątrz obiektu, które potrwają do stycznia przyszłego roku. Pierwsi najemcy będą mogli wprowadzić się do budynku w pierwszym kwartale 2016 roku.   

KOPERNIKA 21 oferuje powierzchnię biurową i lokale handlowo-usługowe firmom poszukującym prestiżowej lokalizacji. Doradcy Walter Herz potwierdzili, że prowadzone są rozmowy i zaawansowane negocjacje ze spółkami zainteresowanymi wynajmem biur i podmiotami planującymi wejść do budynku z działalnością gastronomiczną, salonem z ekskluzywną marką kosmetyków i perfum oraz operatorem, chcącym otworzyć atelier jednej z najbardziej znanych marek fryzjerskich.  

Ze względu na ekskluzywny charakter obiektu, umożliwiający wysoką identyfikację najemców, wynajmem powierzchni biurowej przy Kopernika 21 szczególnie zainteresowana jest grupa firm reprezentujących sektor usług biznesowych i doradczych. Dzięki swojej lokalizacji, tuż obok warszawskiego Nowego Światu biurowiec zapewnia wyjątkowo atrakcyjne otoczenie, sprzyjające działalności związanej ze spotkaniami z klientami. Usytuowanie budynku daje bezpośredni dostęp do szybkich środków komunikacji miejskiej, w tym stacji metra, do której można dojść w ciągu 4 minut.     

Przestrzeń biurowa w budynku zaprojektowana została w systemie open space, jednak jak zapewniają przedstawiciele Walter Herz, istnieje możliwość podziału na mniejsze jednostki i zmianę formy powierzchni na gabinetową.   

Projekt architektoniczny przyciągającego wzrok biurowca powstał w pracowni Grupa 5 Architekci. Bryła budynku ukształtowana została w podziale na dwie części: dwukondygnacyjny, kamienny cokół, nawiązujący formą do sąsiednich budynków oraz ustawioną na nim czterokondygnacyjną część w formie wieży.  Jej ostatnia kondygnacja jest przeszklona i lekko cofnięta  stosunku do głównego frontu.

Do wykończenia półokrągłej elewacji, na której widoczne są wyraźne podziały pionowe oraz wycofane w stosunku do nich podziały poziome, wykorzystane zostało szkło, jasny piaskowiec oraz ciemno-szary granit. W celu spotęgowania efektu wprowadzony został kamień o zróżnicowanej fakturze i zestawione płyty gładkie z ryflowanymi. Budynek ma jednokondygnacyjny podcień wzdłuż południowej elewacji, od ulicy Ordynackiej, który akcentuje wejście do części przeznaczonej pod usługi na parterze.

Budynek wpisuje się w pierzeję ulic Kopernika i Ordynackiej, nawiązując do przedwojennej zabudowy tego miejsca, w którym stała podobna kamienica. Inwestorem obiektu jest spółka celowa Kopernika 21 Sp. z o.o.

 

Autor: Walter Herz 

dompress : :
gru 01 2015 Walter Herz agentem warszawskiego kompleksu...
Komentarze: 0

Firma doradcza Walter Herz została wiodącym agentem, odpowiedzialnym za proces wynajmu powierzchni w kompleksie VIPOL Plaza

 

Obiekty VIPOL Plaza, zlokalizowane przy ulicy Młynarskiej na warszawskiej, bliskiej Woli, oferują łącznie ponad 20 000 m kw. powierzchni. Kompleks usytuowany jest w spokojnym, zielonym otoczeniu, a jego położenie zapewnia jednocześnie bezpośredni dostęp do rozbudowanej infrastruktury miejskiej i daje możliwość szybkiego dojazdu do centrum miasta różnymi środkami komunikacji. Niedaleko, przy ulicy Okopowej znajduje się Dom Mody Klif.

 

Biurowce VIPOL Plaza oferują powierzchnię biurową klasy B+ oraz zaplecze konferencyjne, wyposażone w wysokiej klasy systemy audio-wizualne i prezentacyjne. Najnowszy, flagowy budynek - VIPOL Plaza II - o modernistycznej konstrukcji kolumnowej, usytuowany jest przy Młynarskiej 42, niedaleko skrzyżowania z ulicą Żytnią. Do wykończenia obiektu, w tym eleganckiego holu głównego z recepcją wykorzystany został kamień naturalny. Najemcy budynku mają na miejscu restaurację z ogródkiem letnim, salonik prasowy, a poza salami konferencyjnymi, także lożę VIP. Mogą korzystać z 60 miejsc parkingowych w garażu podziemnym oraz myjni samochodowej.   

 

W przyszłym roku biurowiec zyska jeszcze jedną funkcjonalność. Na terenie budynku zacznie działać profesjonalne centrum treningowe - Gaca Centrum, które zostanie otwarte w styczniu przyszłego roku. Będzie to druga taka placówka w Warszawie, a czwarta w Polsce. Walter Herz, jako wyłącznyagent ds. wynajmu powierzchni, wspierała firmę Gaca System w procesie negocjacji warunków umowy. Klub usytuowany będzie na 5 i 6 piętrze w budynku, gdzie zajmie powierzchnię ponad 1700 m kw. Centrum treningowe będzie niewątpliwie dużym atutem obiektu. Już teraz przyciąga kolejnych najemców. Wyróżnia kompleks na rynku biurowym i daje mu przewagę konkurencyjną - mówi Mateusz Strzelecki, Senior Associatew Walter Herz.

 

Jak informuje, w budynkach VIPOL Plaza I i VIPOL Plaza II są jeszcze wolne powierzchnie biurowe.  - Do wynajęcia pozostało powierzchnie o metrażu od 130 do 3000 m kw., w tym zarówno moduły typu open-space, przeznaczone do dowolnej aranżacji, jak i gotowe pomieszczenia biurowe - podaje Mateusz Strzelecki. Doradca Walter Herz zwraca jednocześnie uwagę, że wielofunkcyjność obiektu sprawia, że jest to idealne miejsce spotkań biznesowych. - Bogato wyposażone centra konferencyjne, rozwinięte zaplecze gastronomiczne oraz praktycznie nieograniczona liczba miejsc parkingowych wraz dodatkowymi usługami czynią VIPOL Plaza doskonałą lokalizacją do organizowania różnego rodzaju meetingów, czy szkoleń nie tylko przez firmy będące najemcami obiektu - podkreśla Mateusz Strzelecki.           

 

Kompleks zapewnia duży komfort użytkowania. Budynki wyposażone są w BMS, wysokiej klasy klimatyzację, nowoczesne windy, a także system kontroli dostępu, umożliwiający weryfikację personalną poprzez dane biometryczne wraz z całodobowym system monitoringu i ochrony osobistej. Firma VIPOL, która jest właścicielem kompleksu ma w planach jego dalszą rozbudowę.

 

 

Autor: Walter Herz 

dompress : :
gru 01 2015 Walter Herz agentem warszawskiego kompleksu...
Komentarze: 0

 Firma doradcza Walter Herz została wiodącym agentem, odpowiedzialnym za proces wynajmu powierzchni w kompleksie VIPOL Plaza

Obiekty VIPOL Plaza, zlokalizowane przy ulicy Młynarskiej na warszawskiej, bliskiej Woli, oferują łącznie ponad 20 000 m kw. powierzchni. Kompleks usytuowany jest w spokojnym, zielonym otoczeniu, a jego położenie zapewnia jednocześnie bezpośredni dostęp do rozbudowanej infrastruktury miejskiej i daje możliwość szybkiego dojazdu do centrum miasta różnymi środkami komunikacji. Niedaleko, przy ulicy Okopowej znajduje się Dom Mody Klif.

Biurowce VIPOL Plaza oferują powierzchnię biurową klasy B+ oraz zaplecze konferencyjne, wyposażone w wysokiej klasy systemy audio-wizualne i prezentacyjne. Najnowszy, flagowy budynek - VIPOL Plaza II - o modernistycznej konstrukcji kolumnowej, usytuowany jest przy Młynarskiej 42, niedaleko skrzyżowania z ulicą Żytnią. Do wykończenia obiektu, w tym eleganckiego holu głównego z recepcją wykorzystany został kamień naturalny. Najemcy budynku mają na miejscu restaurację z ogródkiem letnim, salonik prasowy, a poza salami konferencyjnymi, także lożę VIP. Mogą korzystać z 60 miejsc parkingowych w garażu podziemnym oraz myjni samochodowej.   

W przyszłym roku biurowiec zyska jeszcze jedną funkcjonalność. Na terenie budynku zacznie działać profesjonalne centrum treningowe - Gaca Centrum, które zostanie otwarte w styczniu przyszłego roku. Będzie to druga taka placówka w Warszawie, a czwarta w Polsce. Walter Herz, jako wyłącznyagent ds. wynajmu powierzchni, wspierała firmę Gaca System w procesie negocjacji warunków umowy. Klub usytuowany będzie na 5 i 6 piętrze w budynku, gdzie zajmie powierzchnię ponad 1700 m kw. Centrum treningowe będzie niewątpliwie dużym atutem obiektu. Już teraz przyciąga kolejnych najemców. Wyróżnia kompleks na rynku biurowym i daje mu przewagę konkurencyjną - mówi Mateusz Strzelecki, Senior Associatew Walter Herz.

Jak informuje, w budynkach VIPOL Plaza I i VIPOL Plaza II są jeszcze wolne powierzchnie biurowe.  - Do wynajęcia pozostało powierzchnie o metrażu od 130 do 3000 m kw., w tym zarówno moduły typu open-space, przeznaczone do dowolnej aranżacji, jak i gotowe pomieszczenia biurowe - podaje Mateusz Strzelecki. Doradca Walter Herz zwraca jednocześnie uwagę, że wielofunkcyjność obiektu sprawia, że jest to idealne miejsce spotkań biznesowych. - Bogato wyposażone centra konferencyjne, rozwinięte zaplecze gastronomiczne oraz praktycznie nieograniczona liczba miejsc parkingowych wraz dodatkowymi usługami czynią VIPOL Plaza doskonałą lokalizacją do organizowania różnego rodzaju meetingów, czy szkoleń nie tylko przez firmy będące najemcami obiektu - podkreśla Mateusz Strzelecki.           

Kompleks zapewnia duży komfort użytkowania. Budynki wyposażone są w BMS, wysokiej klasy klimatyzację, nowoczesne windy, a także system kontroli dostępu, umożliwiający weryfikację personalną poprzez dane biometryczne wraz z całodobowym system monitoringu i ochrony osobistej. Firma VIPOL, która jest właścicielem kompleksu ma w planach jego dalszą rozbudowę.

 

Autor: Walter Herz 

dompress : :